AXA Greenline 15-Lux

AXA Greenline 15-Lux

Van 26,95
voor 25,95
Uw voordeel: 1,-
Plaats in winkelwagen
Bezorgkosten: 5,95

Of haal gratis af in één van onze


Later terugkijken of naar een vriend sturen

Omschrijving

 

De AXA Greenline is compact, krachtig en bovendien USB-oplaadbaar. Door de flexibele, rubberen bevestigingsband is de verlichting eenvoudig en vrijwel op iedere fiets te plaatsen en makkelijk mee te nemen. De accu levensduur van het voorlicht is 4 uur. Daarna kunt u de batterijen in minder dan 2 uur duurzaam opladen via de bijgeleverde USB-kabel. De Greenline heeft een levensduur van 1000 oplaadbeurten, hier heeft u dus jarenlang plezier van. Door de krachtige lichtsterkte van 15 lux bent u altijd goed zichtbaar. De Greenline garandeert de werking bij temperaturen tussen de -10 en +40C. Deze lamp kan tevens tegen een stootje.

 

Lichtbundel: 40 meter 'zien', 2000 meter 'gezien worden'.

 

Lees meer

Omschrijving

 

De AXA Greenline is compact, krachtig en bovendien USB-oplaadbaar. Door de flexibele, rubberen bevestigingsband is de verlichting eenvoudig en vrijwel op iedere fiets te plaatsen en makkelijk mee te nemen. De accu levensduur van het voorlicht is 4 uur. Daarna kunt u de batterijen in minder dan 2 uur duurzaam opladen via de bijgeleverde USB-kabel. De Greenline heeft een levensduur van 1000 oplaadbeurten, hier heeft u dus jarenlang plezier van. Door de krachtige lichtsterkte van 15 lux bent u altijd goed zichtbaar. De Greenline garandeert de werking bij temperaturen tussen de -10 en +40C. Deze lamp kan tevens tegen een stootje.

 

Lichtbundel: 40 meter 'zien', 2000 meter 'gezien worden'.

 

Algemeen

Type voeding Oplaadbare accu
Levensduur batterij 4 uur

Specificaties

Wat vinden anderen van de AXA Greenline 15-Lux?
Schrijf een beoordeling over AXA Greenline 15-Lux

Beoordeling

Klik op de sterren om een beoordeling te geven


Titel van je beoordeling

Vat je mening samen in een paar woorden


Schrijf je beoordeling

Alle velden zijn verplicht
Uw e-mailadres wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden

Wat vinden anderen?