Klantenservice

Bezorgen & Afhalen - Bezorgen

 

Wat is de levertijd van een fiets?

 

Voordat u bestelt, ziet u de levertijd van de fiets. Zodra u het gewenste model en de gewenste kleur heeft geselecteerd, klikt u op de knop ‘Bekijk voorraad en bestel’. Vervolgens worden er in dit venster de beschikbare framematen getoond. Wanneer u een framemaat aanklikt, wordt er onder de framemaat de levertijd getoond. Zo kunt u een fiets die op voorraad is en voor 12:00 uur is besteld, al de volgende werkdag in huis hebben. Plaatst u de bestelling na 12:00 uur, dan is de levertijd 2 werkdagen. Wanneer uw product niet op voorraad is, geldt een aangepaste levertijd en zijn we afhankelijk van de leverancier.

Voorraadstatus Levertijd
Op voorraad Voor 12:00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd. Na 12:00 besteld, dan is de levertijd 2 werkdagen.
Op voorraad bij leverancier Gemiddeld 5 werkdagen
Binnen twee weken leverbaar Deze fiets staat in bestelling bij de leverancier en verwachten wij binnen twee weken te kunnen leveren. Neem contact met ons op voor de actuele levertijd.
Langer dan 2 weken Deze fiets heeft een langere levertijd. Neem contact op voor de actuele levertijd.

 

 Wanneer wordt mijn fiets bezorgd?

 

Wij bezorgen 5 dagen per week in heel Nederland. Bij het bestellen kiest u zelf de gewenste bezorgdatum. Voor het bezorgen van uw fiets werken wij samen met het gespecialiseerde vervoersbedrijf Flevobird. U ontvangt de avond vooraf een e-mail met daarin het verwachte tijdvak van bezorging. Wanneer de chauffeur naar uw adres onderweg is, neemt hij van te voren contact met u op. Woont u in België, Duitsland of Zeeland? Houd er dan rekening mee dat wij alleen bezorgen op dinsdag en donderdag.

Alleen onderdelen en/of accessoires besteld?
Accessoires en onderdelen versturen wij apart met de pakketdienst van PostNL. Als wij uw accessoire of onderdeel met de pakketdienst van PostNL versturen, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

 

Wat zijn de bezorgkosten binnen Nederland?

 

De bezorgkosten verschillen per product, een aantal fietsen wordt zelfs gratis bezorgd. Bij elk product én in de winkelwagen staat vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet u altijd vooraf waar u aan toe bent. Dit zijn de kosten als er wel bezorgkosten in rekening worden gebracht:

Volwassen fiets*:                   29,50 bezorgkosten
Kinderfiets tot 24 inch*:           9,95 bezorgkosten
Kinderfiets 24 en 26 inch*:    19,50 bezorgkosten
Accessoires tot 50,-:                5,95 bezorgkosten

*Voor de waddeneilanden geldt een toeslag.
U kunt uw bestellingen ook gratis afhalen in één van onze winkels.

 

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

 

Ja, het is mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. Voor België en Duitsland brengen wij hiervoor onderstaande kosten in rekening. Voor andere landen binnen de EU kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor de juiste tarieven.

Bezorgen in België:
29,95 per fiets
8,25 voor alle accessoires

Bezorgen in Duitsland:
44,95 per fiets
8,25 voor alle accessoires

 

Hoe wordt mijn fiets afgeleverd?

 

Alle fietsen worden 100% rijklaar afgemonteerd geleverd. Dit betekent dat onze gediplomeerde monteurs alle fietsen eerst volledig nalopen voordat de fiets aan u wordt overhandigd. Tijdens deze controle worden de versnellingen en de remmen afgesteld, worden de spaken gespannen en wordt er een kleine proefrit op de fiets gemaakt, zodat wij er zeker van zijn dat uw fiets 100% in orde is. Eventuele accessoires worden gelijk gemonteerd op uw fiets, zodat uw nieuwe fiets compleet wordt geleverd.

 

Terug naar de klantenservice