Betaalopties

Betaling in onze winkels

In onze winkels kan je contant betalen en pinnen. Als je graag wilt pinnen, zorg er dan voor dat je pinlimiet voldoende hoog is.

Betaalopties bij service aan huis

Laat je onderhoud of reparatie thuis uitvoeren? Het is dan alleen mogelijk om via een betaallink met een bankierapp op je telefoon te betalen.

Betaling in onze webshop

In de webshop kun je ook betalen via iDeal (gratis) of je kan je fiets betalen bij ontvangst (Onder Rembours). En uiteraard kun je er ook voor kiezen om de fiets in de winkel te betalen of een fiets betalen via het Fietsplan/WKR.

Kan ik bij aflevering betalen?

Betaal je liever je bestelling op het moment van ontvangst? Kies dan voor de optie 'onder rembours'. Hiermee kan je je bestelling bij levering van de fiets via een bankierapp op je telefoon of met pin betalen. Tip: controleer tijdig of je pinlimiet toereikend is

Kan ik met creditcard betalen?

Bij Fietsvoordeelshop.nl is het helaas niet mogelijk om je bestelling te betalen via creditcard vanwege de hoge commissiekosten die hiermee gepaard gaan. Daarnaast valt een fiets als product over het algemeen buiten de aankoopverzekering die een Credit Card maatschappij vaak aanbiedt.

Kan ik mijn oude fiets inruilen?

Het is niet mogelijk om je oude fiets in te leveren en te verzilveren voor een korting op je nieuwe fiets. Moet je echt van je oude fiets af? Neem contact op met de afvalinzameldienst van je gemeente. Vaak zijn er inleverpunten of mogelijkheden om de fiets op te laten halen.

Terug naar klantenservice
Meestgestelde vragen
  • Hoe wordt mijn fiets geleverd?

    Je nieuwe fiets wordt rijklaar bij je geleverd. Onze gediplomeerde monteurs lopen de fiets volledig na. Spaken worden gespannen, versnellingen worden afgesteld en eventuele accessoires worden direct bevestigd. Ze maken ook nog een testrit, om zeker te weten dat alles in orde is. Hoef je dan helemaal niets zelf te doen? Nee hoor. Na levering kan je direct op pad gaan met je nieuwe fiets. Ideaal toch?

  • Wat is de levertijd van een fiets?

    Per framemaat wordt aangegeven wat de levertijd is van de fiets. Als de fiets bij ons op voorraad is, dan kan je zelf bij het afronden van de bestelling een gewenste bezorg- of afhaaldatum kiezen. Moet de fiets nog worden geproduceerd? Dan vind je bij de betreffende maat de datum waarop wij verwachten dat de fiets bij ons binnen komt. 

    Hou er wel rekening mee dat de levertijd uitgesteld kan worden door de leverancier door onvoorziene zaken. Wij streven er altijd naar om je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen als dit het geval is.

  • Hebben jullie winkels waar ik kan proefrijden?

    Je vindt onze winkels verspreid over het hele land. Met 26 vestigingen zijn we altijd in de buurt. In onze winkels kan je op een groot deel van de fietsen uit ons assortiment proefrijden. Kom langs en ervaar zelf het verschil tussen de fietsen. Onze medewerkers staan voor je klaar voor deskundig advies en helpen je graag om de fiets te vinden die bij je past.

  • Hoe bepaal ik welke framemaat het beste bij mij past?

    Bij iedere framemaat staat de best passende gemiddelde lichaamslengte vermeld. Wil je er zeker van zijn dat je de juiste framemaat aanschaft, dan kan je dit berekenen d.m.v. het opmeten van je binnenbeenlengte. Meet de binnenbeenlengte zonder je schoenen aan. Dat doet je door je benen zo’n 15 cm uit elkaar te zetten en de afstand tussen de grond en kruishoogte te meten. Als je deze lengte (in cm) vermenigvuldigt met 0.68, krijg je de bijbehorende framemaat.

Waar ben je naar op zoek?
Heb je nog vragen?