Reparaties

Met een kapotte fiets kom je niet ver. We willen graag dat je zo snel mogelijk weer zorgeloos op je fiets kan stappen. In onze werkplaatsen kunnen we je op afspraak helpen om de fiets weer te repareren. Een afspraak kan je eenvoudig inplannen via onze klantenservice. Is je fiets kapot door een val of ongeval? Met een diefstal & schade verzekering ben je hiervoor verzekerd. Voor schade aan de fiets geldt wel altijd een eigen risico van 25,- per schademelding.

Repareren jullie aan huis?

Wij vinden het belangrijk dat je zorgeloos kan blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom kunnen wij ook de reparaties van je nieuwe fiets verzorgen. Hiervoor kan je terecht bij de werkplaats bij één van onze winkels. Daarnaast heeft Fietsvoordeelshop.nl een eigen servicenetwerk met servicebussen, waarmee we de reparaties bij je aan huis kunnen uitvoeren. En gaat er iets stuk aan je fiets wat onder de garantie valt? Dan komen wij dit in het eerste jaar gratis bij je aan huis repareren (Dit geldt alleen voor gevallen in Nederland!). Heb je het servicepakket Comfort of Zorgeloos aangeschaft? Dan is de onderhoudsbeurt aan huis inbegrepen en ontvang je automatisch een herinnering wanneer het tijd is om een afspraak in te plannen voor onderhoud.

Terug naar klantenservice
Klantenservice
Meestgestelde vragen
  • Hoe wordt mijn fiets geleverd?

    Je nieuwe fiets wordt rijklaar bij je geleverd. Onze gediplomeerde monteurs lopen de fiets volledig na. Spaken worden gespannen, versnellingen worden afgesteld en eventuele accessoires worden direct bevestigd. Ze maken ook nog een testrit, om zeker te weten dat alles in orde is. Hoef je dan helemaal niets zelf te doen? Nee hoor. Na levering kan je direct op pad gaan met je nieuwe fiets. Ideaal toch?

  • Wat is de levertijd van een fiets?

    Per framemaat wordt aangegeven wat de levertijd is van de fiets. Als de fiets bij ons op voorraad is, dan kan je zelf bij het afronden van de bestelling een gewenste bezorg- of afhaaldatum kiezen. Moet de fiets nog worden geproduceerd? Dan vind je bij de betreffende maat de datum waarop wij verwachten dat de fiets bij ons binnen komt. 

    Hou er wel rekening mee dat de levertijd uitgesteld kan worden door de leverancier door onvoorziene zaken. Wij streven er altijd naar om je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen als dit het geval is.

  • Hebben jullie winkels waar ik kan proefrijden?

    Wij hebben 20 winkels waar je op een groot deel van de fietsen uit ons assortiment kan proefrijden. Kom langs en ervaar zelf het verschil tussen de fietsen. Onze medewerkers staan voor je klaar voor deskundig advies en helpen je graag om de fiets te vinden die echt bij je past.

  • Hoe bepaal ik welke framemaat het beste bij mij past?

    Bij iedere framemaat staat de beste passende gemiddelde lichaamslengte vermeld. Wil je er zeker van zijn dat je de juiste framemaat aanschaft, dan kan je dit berekenen d.m.v. het opmeten van je binnenbeenlengte. Meet de binnenbeenlengte zonder je schoenen aan. Dat doet je door je benen zo’n 15 cm uit elkaar te zetten en de afstand tussen de grond en kruishoogte te meten. Als je deze lengte (in cm) vermenigvuldigt met 0.68, krijg je de bijbehorende framemaat.

Waar ben je naar op zoek?
Heb je nog vragen?