De wereld wordt al meer dan een jaar in de greep gehouden door Covid en de corona maatregelen. Het heeft de hele wereld even helemaal stilgelegd en het houdt iedereen op zijn eigen manier bezig. Wij merken vooral dat de al stijgende vraag naar fietsen gigantisch is toegenomen. Hierdoor is het veel drukker dan normaal op onze klantenservice. Lees hier hoe we omgaan met deze drukte en proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Fietsen is populair en een fiets ook
Sinds de coronacrisis zijn we veel meer thuis en zoeken mensen naar wat wel mogelijk is. En daardoor zijn bewegen, mobiliteit, vitaliteit, gezondheid en fietsen steeds populairder geworden. Gelukkig kunnen wij heel veel klanten blij maken en helpen om lekker te fietsen. Onze webshop is 24/7 open en dit jaar hebben wij alweer 4 nieuwe fietsenwinkels geopend. Hierdoor zijn we nu met 14 fietsenwinkels door heel Nederland ook fysiek aanwezig. De Onderhoudsservice en Proefrit aan huis bussen zorgen ervoor dat je ook tijdens de lockdown op onze service thuis kan rekenen. Door Covid hebben echter ook de fietsfabrieken stilgelegen en hierdoor kan de fietsproductie de vraag niet meer bijbenen. Dit heeft onder andere als gevolg dat de levertijden van fietsen snel oplopen en sommige modellen snel uitverkopen.
Impact op onze klantenservice
Door deze omstandigheden is het ook veel drukker dan normaal op onze klantenservice. Het aantal telefoontjes, e-mails en contactaanvragen is fors toegenomen. We gaan graag direct voor je aan de slag, met welke vraag dan ook. Maar door deze drukte kan het helaas langer dan normaal duren voordat we je aan de telefoon of per mail kunnen helpen. We willen onze klanten graag bedanken voor hun geduld, begrip en vertrouwen.
Wat doen we aan de drukte op de klantenservice
Onze klantenservice heeft momenteel de handen vol. Dat betekent niet dat we stil zitten. Onze medewerkers draaien zeer drukke dagen en werken veel over om de wachttijden aan alle kanten te beperken. Wij breiden tegelijkertijd ook fors uit op de klantenservice om je zo snel mogelijk te kunnen helpen:
- Van alle hoeken uit de organisatie zijn onze medewerkers ingesprongen op de klantenservice om mee te draaien en te helpen.
- We hebben in de afgelopen periode heel veel nieuwe medewerkers aangenomen. En we zijn nog steeds op zoek naar nieuwe collega’s! Misschien zit er ook wel iets voor jou tussen, bekijk al onze vacatures: werkenbij.fietsvoordeelshop.nl.
- Ook aan de kant van automatisering hebben we opgeschaald om ons nog beter bereikbaar te maken.
- Met een adviesbureau pluizen we diverse processen helemaal uit om ze continu te verbeteren. Zo kunnen sommige stappen uit een proces en verbeteren we de interne communicatie.
- Lees ook onze veelgestelde vragen. Misschien zit daar al het antwoord tussen waar je naar op zoek was. Of bekijk onze kennisbank voor meer informatie en tips.
Onze fietsenwinkels zijn weer open
Na de lockdown zijn onze winkels in maart weer open gegaan op afspraak en kun je je fiets weer afhalen. En vanaf 28 april mogen we weer open zonder afspraak, iets waar wij ontzettend blij mee zijn. Bezoek onze winkels vanaf 28 april weer zonder afspraak of maak een afspraak voor een proefrit aan huis.
Corona maatregelen
De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop. Daarom volgen we de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten. En hebben we maatregelen getroffen waar dat nodig is. We houden de ontwikkelingen nauwgezet in de gaten. Lees hier meer welke maatregelen wij nemen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen.