Klantenservice

Meestgestelde vragen

  • Kan ik mijn fiets ook afhalen?

    Jazeker, je kan je nieuwe fiets ook gewoon gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens kan je de gewenste winkel selecteren. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor u klaar, eventuele accessoires worden ook gelijk gemonteerd op uw fiets. En je kan de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je op onze winkelpagina.

  • Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

    De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product staat zowel op de pagina zelf als in de winkelwagen vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. 

    Alle volwassen fietsen worden gratis verstuurd. Hetzelfde geldt voor bijna alle kinderfietsen. Indien er wel verzendkosten in rekening worden gebracht, dan bedragen deze 19,50 in het geval van een kinderfiets. Voor alle accessoire bestellingen onder de 50,- geldt een tarief van 5,95. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.

    Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. In België bezorgen kost 29,95 en in Duitsland bezorgen kost 44,95. Voor de overige landen binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de geldende tarieven. 

  • Kan ik mijn huidige fiets ook inruilen?

    Helaas is het bij ons niet mogelijk om je huidige fiets in te ruilen. Wij kiezen ervoor om standaard hoge kortingen te geven en onze fietsen altijd zeer scherp te prijzen. Je zou mogelijk kunnen proberen de fiets via bijvoorbeeld Marktplaats te verkopen. Zo profiteer je van onze hoge korting en van de daadwerkelijke marktwaarde van de huidige fiets(en).