Klantenservice

Meestgestelde vragen

  • Wat kost een proefrit?

    Bij Fietsvoordeelshop.nl maak je gratis en vrijblijvend een proefrit. Je hoeft geen afspraak te maken. Loop de winkel binnen wanneer je wil, dan helpen onze fietsexperts je op weg.

  • Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?
  • Hoe werkt de bezorging van mijn fiets?

    Als de door jou gekozen fiets op voorraad is, heb je hem meestal binnen een week in huis. Kies tijdens het bestellen een datum die jou goed past. Je ontvangt de avond voorafgaand aan de bezorgdag een e-mail met daarin het verwachte tijdvak. Op de dag zelf kan je via een link die we per sms sturen onze bezorger volgen.

    We bezorgen overal in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

    Je fiets wordt volledig rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat alle onderdelen zijn gemonteerd. Ook de eventuele accessoires die je hebt besteld. Zorg dat je zelf aanwezig bent bij de bezorging, zodat we de fiets direct op jouw lichaamsbouw kunnen afstellen.

    Hier vind je meer informatie over ons bezorgproces.

  • Kan ik mijn fiets ook afhalen?

    Jazeker, je kan je nieuwe fiets ook gewoon gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens kan je de gewenste winkel selecteren. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor je klaar, eventuele accessoires worden ook gelijk gemonteerd op uw fiets. En je kan de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je op onze winkelpagina.

  • Kan ik bij jullie terecht voor het onderhoud van mijn fiets?

    We vinden het belangrijk dat je zorgeloos kan blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom kan je ook voor een onderhoudsbeurt en reparatie bij ons terecht. Al onze winkels zijn uitgerust met een professionele werkplaats en ervaren monteurs. Daarnaast hebben we een eigen netwerk met servicebussen, waarmee we het onderhoud bij je aan huis kunnen uitvoeren.

  • Hoe lang heb ik garantie op mijn fiets?

    Standaard krijg je op alle fietsen 2 jaar garantie. Op veel e-bikes krijg je 5 jaar garantie. Wanneer er in de garantieperiode iets kapot gaat aan de fiets als gevolg van een productiefout, dan wordt dit kosteloos gerepareerd in een werkplaats in één van onze winkels. Wil je liever dat we bij je aan huis komen? In dat geval betaal je alleen de voorrijkosten.

Meestgestelde vragen
Waar ben je naar op zoek?
Heb je nog vragen?