Klantenservice

Meestgestelde vragen

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Heb je vragen over je bestelling? Of wil je eerst nog wat meer te weten komen, voordat je over gaat tot bestellen? Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Je kan contact met ons opnemen door je vraag te stellen via het Contactformulier en je kan ons telefonisch bereiken via 085-0717729.

  • Kan ik mijn fiets ook afhalen?

    Jazeker, je kan je nieuwe fiets ook gewoon gratis afhalen in één van onze winkels. Je kiest in het bestelproces voor de optie ‘Afhalen in 1 van onze winkels’ en vervolgens kan je de gewenste winkel selecteren. Je fiets staat op de gekozen dag volledig afgesteld voor u klaar, eventuele accessoires worden ook gelijk gemonteerd op uw fiets. En je kan de fiets ter plekke in de winkel betalen. Een overzicht van al onze winkels vind je op onze winkelpagina.

  • Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

    De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product staat zowel op de pagina zelf als in de winkelwagen vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. 

    Alle volwassen fietsen worden gratis verstuurd. Hetzelfde geldt voor bijna alle kinderfietsen. Indien er wel verzendkosten in rekening worden gebracht, dan bedragen deze 19,50 in het geval van een kinderfiets. Voor alle accessoire bestellingen onder de 50,- geldt een tarief van 5,95. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.

    Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. In België bezorgen kost 29,95 en in Duitsland bezorgen kost 44,95. Voor de overige landen binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de geldende tarieven. 

  • Kan ik mijn huidige fiets ook inruilen?

    Helaas is het bij ons niet mogelijk om je huidige fiets in te ruilen. Wij kiezen ervoor om standaard hoge kortingen te geven en onze fietsen altijd zeer scherp te prijzen. Je zou mogelijk kunnen proberen de fiets via bijvoorbeeld Marktplaats te verkopen. Zo profiteer je van onze hoge korting en van de daadwerkelijke marktwaarde van de huidige fiets(en).

  • Wat kost het bezorgen van een fiets?

    De bezorgkosten verschillen per product. Bij elk product staat zowel op de pagina zelf als in de winkelwagen vermeld wat de bezorgkosten zijn. Zo weet je altijd vooraf waar je aan toe bent. 

    Alle volwassen fietsen worden gratis verstuurd. Hetzelfde geldt voor bijna alle kinderfietsen. Indien er wel verzendkosten in rekening worden gebracht, dan bedragen deze 19,50 in het geval van een kinderfiets. Voor alle accessoire bestellingen onder de 50,- geldt een tarief van 5,95. Is de waarde van je bestelling hoger? Dan wordt het gratis verzonden.

    Ook is het mogelijk om een fiets naar het buitenland te versturen. In België bezorgen kost 29,95 en in Duitsland bezorgen kost 44,95. Voor de overige landen binnen de EU kun je contact opnemen met onze klantenservice voor de geldende tarieven. 

  • Kan ik bij jullie terecht voor het onderhoud van mijn fiets?

    Wij vinden het belangrijk dat je zorgeloos kan blijven genieten van je nieuwe fiets. Daarom kunnen wij ook het onderhoud van je nieuwe fiets verzorgen. Hiervoor kan je terecht bij de werkplaats bij één van onze winkels. Daarnaast heeft Fietsvoordeelshop.nl een eigen servicenetwerk met servicebussen, waarmee we het onderhoud bij je aan huis kunnen uitvoeren. En gaat er iets stuk aan je fiets wat onder de garantie valt? Dan komen wij dit in het eerste jaar gratis bij je aan huis repareren.